Prevoz putnika Bihać – Vikići nije dobio prolaznu ocjenu

guzvaOdkako je preduzeće „Mix-comerc d.o.o. Bihać“ prodalo preduzeće „Kovačević-trans“ d.o.o. Bihać “ preduzeću „Unatransport d.o.o. Bihać“, od 01. januara ove godine to preduzeće ima i apsolutni monopol nad svim prigradskim autobusnim linijama od Bihaća preko Kamenice uključujući Klokot, Izačić i Vikiće. Za usluge prevoza putnika ovo preduzeće koristi više različitih autobusa kapaciteta od 70 do 82 putnička mjesta u zavisnosti od tipa proizvođača. Kako mi mještani nemožemo i neučestvujemo u kreiranju cijena prevoza putnika a do sada nismo ni učestvovali u odabiru davaoca usluga prevoza dužni smo radi sebe samih učiniti nešto kako bi se stanje sa prevozom nas samih i naše djece poboljšalo a posebno učenika.

Studenti, učenici srednjih i osnovnih škola su gotovo svi putnici. Neki u školu dolaze iz naselja udaljenih više od 16 km od gradskog središta. Školski autobusi odavno više ne postoje pa učenici koriste javni prijevoz. Putuju zajedno s drugim građanima, radi čega je u autobusu gužva i nema dovoljno sjedećih mjesta. Zato učenici konstantno putuju stojeći. Samo iz naselja Mala Peć i Vikići svakodnevno putuje 70 učenika do škole u Izačiću a oko 140 studenata i srednjoškolaca do Bihaća. Naravno i svi oni moraju imati i imaju plaćene karte.

Zašto se uvijek samo traži profit a zauzvrat nepoštuje osnovna pravila i norme. Cijene su uvijek za jedan smjer. Nepostoje popusti na povratne karte. Prosječno je popust 20% na povrtnu kartu. Znači cijenu karte u jednom smjeru treba pomnožiti s 1,6 i dobijemo cijenu povratne karte. Obično djeca koja ne koriste svoje sjedalo ne plaćaju kartu. Popusti su uglavnom do 10 godina života i kreću se do 50% na jednosmjernu kartu. Gdje su standardni popusti za studente, penzionere i ostale kategorije putnika sa socijalnih lista. Karte za stojeća i sjedeća mjesta su jednake a trebala bi se razlikovati u cijeni, a opet stojećih mjesta je uvijek mimo dozvoljenog broja, zašto bi netko stojao a platio je istu cijenu karte kao onaj što je uspio sjesti. Nema razlike između cijena mjesečnih karata studenata i srednjoškolaca a ipak razlika treba i mora postojati, karte zaposlenih tzv. radničke karate su previsoke u odnosu na dnevne i broj radnih dana u oblasti školstva. Pri naplati mjesečnih karata zaračunavaju se svi dani uključujući i praznike u toku tog mjeseca. Posebna je priča subvencioniranje mjesečnih karata za đake što zaslužuje poseban post. I ovako bi argumentovano mogli nabrajati još puno toga. A novi tender za prevoz putnika na općini Bihać će biti veoma brzo raspisan akose bude zakon poštivao potreno je reagovati na sve nivoe kako bi se usluge prevoza putnika i naše djece do škola poboljšale i izmjenile na bolje.

Provjerite također

Lovačka kuća Mala Peć po drugi put provaljena

Prilikom obilaska lovišta i lovačke kuće na Bugaru grupovođa Juso Čajić iz Male Peći primjetio …

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *




Enter Captcha Here :